Snow

Monday 18 November 2013

** Reborn :')


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 
salam satu malaysia, salam sebarkan kasih sayang, salam bukan mahram, berdosa. #Eh

Pertama tamanya, ucap mula pembuka kata. ALHAMDULILLAH dengan izin Allah, dengan gerak hati dari Allah, dengan dipermudahkan urusan oleh Allah blog aku kini terlahir semula.
ouh. sobsob :')

Allahu Allah,
entah kenapa rajin sangat rasa nak menulis. Sehingga kelahiran blog ini masuk kali ketiga. mungkin, ada sesuatu yang ingin aku kongsi. 

Satu hakikat yang aku lihat betapa berbeza gaye penulisan aku dari lahirnya blog pertame, kedua dan ketiga. Lihat, itu bukti  manusia berubah. eh bukan. manusia itu membesar, dewasa, dan inshaAllah menjadi lebih baik dari yang sebelumnya.

semoga kelahiran blog ini mampu menjadi antara tinta yang mampu membuka hati hati insaniah agar menjadi lebih baik. malah, memberi saham akhirat buat aku yang pasti meninggalkan dunia dengan kehadiran kematian yang tidak dapat dijangka.

SubhanaAllah, semoga redha Allah bersama hati hati yang ingin pulang ke jalanNya. inshaAllah aamiin.

Surat Al-Hajj ayat 58 :

Dan orang yang berhijrah di jalan Allah, kemudian mereka itu dibunuh atau mati.benar- benar Allah akan memberikan kepada mereka rezeki yang baik (syurga). Dan sesungguhya Allah adalah sebai baik pemberi rezeki.


salam kasih, salam sayang.
salam ukhuwah.



wassalam.






No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR DROPPING BY :)